50 Partners Podralsko

15.04.2014 12:11

V neděli jsem opět stáli na startu již tradičního otevíracího závodu sezóny a to 50 Partners Podralsko. V následujícíh řádcích si můžete přečíst jak to viděli naší závoďáci na trati.

Matěj ( 81.místo celkově, 21.místo v kategorii)

Doufal jsem sice v úspěšnější zahájení sezony, ale Podralsko byla pro mě zajímavá nová zkušenost. Ten závod je hodně jiný, než na co jsme zvyklí. Je to taková ochutnávka silniční cyklistiky pro bikery. Závod se rozhodoval na prvních kilometrech. Tam kdo si jaký vláček chytil, v tom pak i často dojel do cíle. Já jsem se nedokázal probojovat na pozice, kde bych se rád viděl, ale splnil jsem čas, který jsem chtěl zajet a jízda v pelotonu mě svým způsobem bavila. Dneska našemu týmu úspěch těsně unikl, ale věřím, že brzy se zase nějakého dočkáme. Snad třeba hned v příštím závodě

Vendy ( 144. místo celkově, 4.místo v kategorii)

Ráno jsem se probudila do nevlídného počasí a lehce nervozní, čekal mě přece jenom můj druhý závod. Na start jsem se postavila vyzbrojená radami a půjčenou „devětadvácou“. Před startem jsem se nacpala vším sladkým, co jsem měla po kapsách a doufala, že to dneska pojede. Jak zazněl startovní výstřel, roztočila jsem kola, šlo to překvapivě snadno, setrvačnost je držela v chodu a mně se jelo výborně. Po pár set metrech jsem se chytla většího balíku a toho jsem se zuby nehty držela. Jelo se v rychlém, avšak konstantním tempu, nikdo zbytečně nenastupoval. Kilometr před cílem v poledním kopci mi došlo, nohy mi hořely, celá jsem se kroutila bolestí. Snažila jsem se vyhecovat, ale nakonec jsem povolila a peloton mi utekl. Byla jsem na sebe naštvaná, chybělo málo, 50 vteřin do bedny. Do cíle jsem dojela už s úsměvem, protože jsem si splnila cil, a to zajet 50km do dvou hodin. Čas 1:48 my stačil na krásné 144.místo celkově z 220 bajkerů a 4.místo v kategorii.