Bahní lázně ( XC Držkov )

29.04.2014 16:48

Bahní lázněJ

V sobotu 26.4 jsem se vydal do Držkova na XC Mistrovství Vesmíru, které je zařazeno v Konrád cupu pro sezónu 2014. Při příjezdu mi bylo ihned jasné, že na suchu to nepojedeme. Mezitím co v Liberci bylo bez deště, v Držkově se honila jedna bouřka za druhou. Projel jsem si trať a najel si jeden sjezd přes dvě skalky. Při závodě se to bude hodit.  Kolem jedné hodiny se přihnala další pořádná sprška s kroupami a vydatným deštěm. Ve 14:00 jsem se postavil na start a začalo to. Ihned po startu jsme ochutnali první bahno a začali jsme postupně všichni jezdit za stejný týmJ. Velké kaluže po cestě střídaly prudké sjezdy po mokrých kořenech a výživné výjezdy po loukách a lesních pěšinkách. Startovní pole se roztrhalo a natáhlo. Do druhého ze tří kol jsem najížděl za zády s Tomášem z Eleven teamu Příchovice, který vždy říká ( ,, vidíš jak je ten Spešl pěknej, na těch to jezdí“).  Vezl jsem si ho zády až do posledního kopce, kde mi cuknul a já už nenašel síly ho docvaknout. Do cíle jsem přijel na 9.místě v kategorii. Nyní se chystám na Bohemia Bike Maraton do Nového Boru a v sobotu se ukážeme na domácím závodě O Pirátovo Voko.

Honza