Cyklorájem Podralsko podzim

04.10.2012 11:14

Tak přináším poslední reportáž ze závodu této sezóny. Hrozně to zas uteklo, až mi to je líto, že je to zase vše pryč. Ale k závodu. V sobotu nám přálo počasí takže jsem se těšil na krásný a rychlý závod. Start byl v areálu Panda ve Stráži pod Ralskem. Před startem jsem nenechal nic náhodě a pořádně se projel a protáhl. Nohy jsem cítil po pátečním výšlapu na Špičák, ale díky bohu se celkem rozjely. Pořadatelé lehce změnili začátek trati a za to jim patří velké plus:). Terén s výjezdy a sjezdy byl pěkným spestřením na začátek a pomohl k roztrhání startovního pole. Závod se odehrával v poměrně rychlém tempu. Na rovinách jsem jeli průměrnou rychlostí okolo 38 km/hodinu. Bohužel zhruba na 28 kilometru jsem odpadl ze skupiny a ztratil lahev s vodou. Do cíle zbývalo ještě necelých 22km (podle propozic) :). jenže až zhruba na 42 kilometru nás čekela občerstovačka.(volám: ,,máte bidon"odpověď: ,,už nejsou").Jonťák docházel, a tak jsem čekal že přijde krize, a taky jo. Do cíle jsem se (přiřítil) na 58 místě se strátou 20 minut na vítězného Vencu Ježka z Alpine Pro Author Teamu. Páteční závod byl znát. Lehce protrápený konec závodu a hodně rychlá trať s časem 1hodina a 56 minut na 57 kilometrech ukazuje vše.

Teď si dám týden odpočinek a začnu pomalu ladit formu na příští sezónu pod vedením Víťi Nováka a  za podpory rodiny, přítelkyně a sponzora.

Všem moc děkuju

Honza :)