Okololiberce

09.05.2013 16:33

Tak opět po roce 8.5. jsem se  postavil na start závodu Okololiberce spolu s cca 300 bikerama a bikerkama  na dlouhou trať 56km. Trať byla vedena ve dvou okruzích o délce 28km. Byla možnost jak varianty na jedno kolo, či si dát dvojitou porci. To znamená 2x vyjet na Javorník a Milíře což je celkem pěkná záležitost. Na trasu dlouhou 56km jsem vyrazil ve 12:00. Hned po prvních metrech jsem věděl, že dnes to nebude ono. Nohy byly těžké. Vůbec to nejelo. Při cestě na Javorník se mi to začalo pomalu, ale jistě rozjíždět a já se začal cítit dobře. Po technickém a dlouhém sjezdu do Hodkovic nad Mohelkou přišla rána. Přetrhl jsem řetěz. Kolo od bahna věci také, takže mi nýtování zabralo nějakou tu minutku. Nasedl jsem na kolo a vyrazil vstříc další kilometrům. Postupně jsem se prokousával startovní polem a do cíle prvního okruhu předjel cca 20 bikerů. Do areálu jsem vjížděl až na 160 pozici. Postupným strojovým tempem jsem se do cíle dostal po 3 hodinách a na 124 místě a 21.místě v kategorii. Ze závodu jsem měl dobrý pocit a nohy mi po defektu řetězu jely dobře. Pokud bude zdravím přát rád bych se postavil i na start Bikeathlonu v Lidových sadech 12.5.2013. Za týden mě čeká velká výzva a to v podobě Extrem bike Mostu. Fotky ze závodu dodám jak jen to bude možné.
Zdar pedálu Honza.