PARTNERS 50 PODRALSKO

17.04.2013 12:59

Počasí jako na houpačce. Tak to byl závod PARTNERS 50 PODRALSKO. Závod se konal 13.4. v  Osečné a na start se postavilo 180 bikerů a bikerek + 1 cyklokrosař . Start závodů byl naplánován na 12:00. Po přijetí do Osečné jsem absolvoval prezentaci,  dostal  startovní číslo 21 a jel se protáhnout a rozjet před startem. Zhruba 5 minut před startem  přišla první sprcha v podobě deště a krup. No paráda . Po startu se vyjelo hodně  rychle a začaly se pomalu tvořit skupinky závodníků. Po absolvování zavádějícího kola jsem se bohužel raději odpoutal od rychlé skupiny borců, kterou tvořili i borci z Cyklofitu Liberec.  Bál jsem se, že to moje koleno neustojí  takové tempo,a tak jsem raději zařadil lehčí převod a sjeli jsem se s jedním borcem. Zbytek závodu jsme absolvovali za počasí, které si s námi doopravdy hrálo. Svítilo sluníčko, pršelo, padaly kroupy a foukal vítr. Do cíle jsem dorazil zhruba ve skupině 6 závodníků v čase 1hodina 41 minut. Nakonec  to vyšlo na 76.místo celkově a 25 v kategorii. No a 16.minut za vítězem.První dojmy? Jsem spokojený. Koleno vydrželo, čas jsem si zlepšil. S dobrým pocitem jsem se projel po závodě a směřoval směr domů Liberec. To jsem ovšem nečekal co mne v týdnu čeká. Vynucená týdenní pauza. Natažený křížový vaz pořád bolí. A k tomu jsem ještě přišel o vidlici. Snad se koleno dá brzo do pořádku a opět se vrátím do tréningu. Nedělní závod Bohemia bike maraton tedy pojedu tak na 50%. Honza