Podkrkonošský maraton - Lázně Bělohrad

12.08.2013 20:14

Tak 10.srpna jsem se vydal po delší závodní pauze do Lázní Bělohrad na Kupkolo Podkrkonošský maraton. Start byl na náměstí v Lázních Bělohrad v 10:30. Na start jsem přijel plný očekávání. Delší dobu jsem nejel žádný závod, zánět v koleni po 5 měsících povolil a natrénováno jsem něco měl. Začalo se hodně rychle a po zavádějícím okruhu v městem jsem se snažil nasadit co nejrychlejší frekvenci. Na startu se náš sešlo přes 525 bikerů. Můj cíl byl dojed do 130. místa, a taktéž vylepšení času oproti roku 2011. Na kole jsem se cítil skvěle. Fungovalo vše jak mělo. Nohy a hlava spolupracovala. Do cíle jsem se přiřítil v čase 2 hodiny a 20 minut na výborném 93.místě z 525 bikerů, kteří se dostali do cíle. Děkuju tátovi a přítelkyni Danče za podporu a servis na tomto závodě. Děkuju. Nyní se budu připravovat na Krkonošskou 70 trojic, která startuje 1.září v Jánských lázních.