Šajn Kap 2013

06.05.2013 16:59

Rok utekl jako voda a já se opět postavil na start Šajn Kapu. Před startem jsem byl více než nervózní, jak z důvodu jak vydrží bolavé koleno tak samozřejmě i co nová trať a také obhajoba 3.místa z loňského roku.
Dostal jsem startovní číslo 4 a jel se pomalu rozjet. Start byl ve 21:30 a startovalo se po 30 vteřinách stylem časovky.Přišlo požehnání od přítelkyně a vyrazil vstříc tmě a 23 kilometrům. Jel jsem co to dalo a rval se s každým metrem. Musím uznat, že trať byla opravdu moc pěkná a organizátorům se musí vyseknout velká poklona. Technické sjezdy i výjezdy, překvapení v podobě hráze, a výborné, spíš rodinné atmosféře. Do cíle jsem dorazil po 1.hodině a 4.minutách úplně na dně, ale s dobrým pocitem dobře odvedené práce a rád, že jsem dojel v pořádku. Nakonec se z toho vyklubalo 3.místo takže obhajoba z minulého roku. Nečekal jsem to, moc jsem předtím netrénoval a nechával klid vázům v koleni, které mě pořád trápí. Nyní se chystám na 60km v závodě Okololiberce 8.5 a už teď tuším, že to bude pořádná makačka a bude to bolet :-) . Zdar pedálu Honza.