Winter Trans Brdy 2013

18.11.2013 07:23

Poslední letošní zacvaknutí do pedálů, přidělání startovního čísla a čipu a jde se na to. V sobotu jsme se vydali do Letů u Prahy na poslední závod sezóny Winter Trans Brdy 2013. Přivítalo nás krásné podzimní počasí s příjemnou atmosférou v zázemí závodu. Na start závodu se postavilo 250 bikerů a my ve složení Honza Veselý a Denisa Skrbková naše nová posila, kterou čekal premiérový velký závod jak v dresu našeho týmu , tak i závodu o této délce 44km. Ve 12:00 se odstartovalo a vyrazili jsme vstříc brdským lesům. Po startu nás čekalo po projetí městem dlouhé stoupání až na vrchol hřebenu, kde byla připravena vrchařská prémie. Díky tomuto kopci se startovní pole krásně natáhlo a vytvořily se malé skupinky. Tempo bylo celkem svižné a všichni byli při chuti si užít poslední bikový závod sezóny. Další část trasy vedla výhradně po vrstevnici, kde nás čekaly jak asfaltové úseky, rozbahněné zpevněné cesty, tak pasáže s mokrými kořeny a kameny pokryté vrstvou listí. Když jsme se dostali na asfaltovou silnici vedoucí k občerstvovačce šlápl jsem do pedálů a trhnul se od skupiny. Následoval krásný technický sjezd, rychlé roviny a opět následoval výživný táhlý kopec na hřeben. Další rychlý sjezd. Louka, bahno, brod přes potok a opět krásná pasáž v lese ve formě singlu. Opět jsem najeli na asfaltovou silnici a stoupali vzhůru. Za chvíli už jste doma zakřičel jeden z pořadatelů. Opět jsem přidal na otáčkách a začal ujíždět skupině 4 jezdců. Sjezd mezi zahrádkami a následoval podjezd pod tratí malým tunelem, který byl tak úzký, že jsem škrtal řidítkama o zeď. Následovala dlouhá rovina plná kaluží, které jsem už bez rozmyšlení rovnou projížděl a hnal se do cíle a kontroloval pohledem jaký mám odstup od pronásledující skupiny jezdců. Přijíždíme  do města k mostu přes řeknu, kde stojí lidé a fandí. Seskakuji z kola a vybíháme  schody, opět nasedám a sprintuji do cíle. Do cíle jsem dorazil po 2hodinách a 9 minutách na parádním 53.místě celkově a 15.místě v kategorii. Na Honzu Škarnizla vítěze závodu a českého olympionika z Londýna jsem ztratil přesně 30 minut. Na trase mezitím statečně bojovala a s velkým přehledem si při své premiéře poradila z tratí Denisa a obsadila krásné 134.místo celkově a výborné 6.místo v kategorii.

Tímto závodem pro nás sezóna skončila a nyní se už začínáme postupně připravovat na sezónu 2014.